Sütüm çok geldiği için boğazında kalıyor. Çok gelen sütü sağıyorum. Ama yine rahat rahat içemiyor tıkanıyor geçen gün boğazında kaldı ölümden döndü yavrum çok çok korkuyorum süt içirirken hemen çıkarıyorum aynı şeyi yaşarım diye:( ne yapmam gerekiyor boğazında kalmaması içim fikir verin?