Merhabalar arkadaşlar
Oğlum 9 aylıkken memeyi bıraktı emzirmeye yattığı zaman sanki etini kopariyormusuz gibi ağlıyordu ve sonrasinda da almadı memeyi zaten
- Ayından beri mama destekli gidiyorduk
Şu an sadece mama ve ek gıda tüketiyor
Şu an 11 aylık birkaç gündur uyanıkken biberon da içmek istemiyor gece uyku arasında 2 defa içirebiliyorum ama gündüz asla içiremiyorum
Ek gıdanın yeterli olmadığını biliyorum şu an ve kötü hissediyorum aç geziyor gibime geliyor
Ne yapabilirim
Kullandığımız mama Aptamil prosineo
Biberon da phlips avent