Kızlar merhaba günlerdir içim içimi kemiriyor 20 aylık oğlum ismiyle seslenince bana bakmıyor cümle kurmuyor genel olarak sakin bir çocuk oyuncaklarıyla vakit geçiriyor sıkılınca evin içinde sürekli yürüyor biraz geç yürüdü bir bucuk yasinda ve şuan sürekli yürüme halinde yürürken etraftakı nesneleri kurcalıyor bakıyor oyalanıyor kendi kendine yemek yıyebiliyor agrasif tavırları yok ama ismiyle seslenince bana bakmıyor mesela haydar buraya gel dediğimde geliyor ama normal bir şekılde haydar dediğimde bakmıyor evimizi biliyor istediği şeyleri ver diyerek veya işaret ederek ulaşıyor korkularım var başınıza gelen varmı