Jeliboonn Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah.
Oğlunuzu en iyi ben anlarım.
9 aylıkken alerjik astım tanısı konulmuş bana 29 yasındayım bu yaşıma kadar neler çektim neler yaşadım bir ben bir Allah bilir.
Çok çok zor nefes darlığı o kütür kütür tok öksürük benim köpek havlaması gibidir öksürüğüm atak geldiğinde veya atak geçirirken ev duvarları titrer öksürdüğümde eşim ciğerlerim acıyo sen öksürürken diyo hep.
Cok dikkat etmeniz gerekiyor normale göre daha hassas bünyesi her sey dokunur, tıkanır.
Şâfi ismi ile şifa versin rabbim tüm bebeklere inşallah