Benim bebegimde 11 ayini yeni doldurdu. Ellerinden tutuncaa ucuyor resmen evde surekli o sekilde top oynamaktan bel fitigi olcam sanirim. Biraktigim zaman agliyor dayanamiyorum. Koltuklardan yuksek buldugu herdenden tutunup kalkiyor tutunarak yuruyor ama desteksiz henuz ayakta durmuyor. Hic birsey yemiyor hep emmek istiyor ve uyumuyor 🤦🏻♀️ henuz 8 bucuk kilo . Yerinde durmayan kipir kipir bir cocuk. Hakkimizda hayirlisi artik 🤷♀️