Kızlar şu an bunları ağlayarak yazıyorum, benim 4 yaşında bi oğlum 3 aylık da bi kızım var annem doğum yaptığımdan beri yanımdaydı gurbetteyim, 2 ay sonra ev taşıyacağım annem yanımda olacaktı taşınma yerleşme bitene kadar ama anneannem fenalaştığı için annem çarşamba günü yolcu, ben çok üzülüyorum ben tek başıma iki çocuğa nasıl bakacağım bilmiyorum kızım sürekli ağlıyor sürekli kucakta oğlum kardeşi olduktan sonra da huy değiştirdi sürekli bağırıyor çağırıyor annem bana arkadaştı yoldaştı çocuklarıma birlikte bakıyorduk ben şimdi çok korkuyorum kızlar ve ben sadece annemi istiyorum yanımda bana yardımcı olması için başka kimseyi istemiyorum, okadar içim sıkılıyor ki kalbim sıkışıyor resmen