Kızlar iki gündür bebeğimin dilinde beyaz ve sarı mama kalıntısı gibi duruyor pamukçuk mu diye korktum bugün kontrolümüz vardı doktora söyledim baktı pamukçuk değil bence ama sen yinede ara ara karbonatlı suyla sil ve bi damla yazıcam onu ağzına ve biberonunun ucuna damlatıp ver dedi ama ben pamukçuk değilse boşuna bebeğime ilaç kullandırmak istemiyorum çünkü geçen hafta hasta oldu bide doğduğumda göbeği geç düştü iltihaplandı uzun süre antibiyotik kullandı daha fazla ilaç kullansın istemiyorum sizce ne yapmalıyım karbonatla silmeye çalıştım pek izin vermiyo silmeme ağlıyo ama pamukçuk olsaydı canı acırdı mama içemezdi heralde değil mi