Merhaba burada ve çevremde illaki sütün olur emzir diyorlar ama saat başı emziriyorum bebeğim doymuyor ve sağıyorum da hiç gelmiyor göğüslerim de dolgunlalmadı bile daha.emzirdikten sonra mama veriyorum.her anne gibi emzirmek çok istiyorum.Yeşillik çay bunları hep yapıyorum ama hala artmadı benimle aynı günler doğum yapanlar siz nasılsınız