Anneler benim size bir sorum olacak lütfen böyle özel bir şeyi sorduğum için kusura bakmayın ama ne yapacağımı bilemedim panik oldum, 1.5 yaşında bebeğim var ve evlendiğimiz günden beri ilk defa ilişki esnasında prezervatif içimde kaldı, hep kullandığımız markadan farklı bir ürün almıştık ve sıyrılıp çıkmış fark edemedik. İçimden çıkardım ama içime akmış ve bende hemen Ella (ertesi gün hapı) içmek zorunda kaldım, prospektüsünde bri hafta boyunca emzirmemeniz gerekiyor diyor ama bebeğim memeye öyle düşkün ki böyle bir anda pat diye kesmem mümkün değil. Başına daha önce böyle bir şey gelen var mı nolur cevap verin 😓