nurozkann Tansiyonum 10/6 nazım 61 nabizim çok mu düşük acaba neden böyle olmuş olabilir o kadar çok panik yaptım ki şimdi anlatamam
Yesillimon nurozkann Korkulacak bisey yok cnm tansiyonun düşük olduğu için nabizinda düşük çıkmış olabilir ama öyle endişe edilecek bişey yok
Zlm nurozkann nabzinizi bilmiyorum ama benim normal tansiyonum böyle bunu tek bı veriylr bilemeyiz belki normalde böyledir