Merveruya ben erken kalkıyorum hepimiz aynı saatlerde uyanmış olsak ya da yarım saat düzene de gireriz beraber. Gece de erken uyumalıyız zaten en iyi kendimizi hissedeceğimiz zaman erken yatıp erken kalkmak. Benim regl dönemlerim de çok yoğun geçiyor duygu değişim birşey yapmak istememe yerinden kalkamıyorum depresyona filan giriyorum 😂😂 onu da kırmış olurum 3 gün önce herşeyi boşladım mesela hayattan soğudum 😂