Bebeğim 6nci aya girmesine az kaldı ve yüzünde kuruluk var 3 4 aydir dr gittik bunun için mustela krem kullanın geçer dedi sonrasında boynunda bir kızarıklık çıktı biz yaz çocuğudur pişiktir dedik ama sürekli iyileşip kabuk tutup tekrarlardi geçen gün başka bir dr götürdüm dr egzema dedi ve krem fln kullan dedi mustela +hipokort kortizonlu krem birde alerji testi yapti süt ürünleri alerjisi için banada diyet listesi verdi bunları yeme dedi böyle bir şey yaşayan varsa yardımcı olursaniz sevinirim