Bebeğimin gözünde ilk olarak göz kapağı kirpik dibi yaralı Çapaklı kızarıklık vardı bekledim geçer diye sonuçta sürekli elini gözüne vuruyor mikrop kaptı diye düşündüm ama şimdi alt kısımda kızarıp şişmiş bilgisi olan var mı yardımcı olur musunuz doktora gitmeden önce bi bilgi edineyim içim bi huzursuz oldu