Kızlar benim sol göğsümden başından beri az süt geliyor. Sağ göğsüm dolgunken,sol göğsüm tam tersi. Tek göğüsle emziriyorum. Arada az geleni de veriyorum ama bebeğim sinirleniyor gelmiyor süt sanırım. Ne yapmam gerek. Tek göğüsle emzirmek beni üzüyor yetersiz besleniyordur diye.