Temmuz ayında 3 aylık korunma iğnesi oldum ilk ay sorun yoktu ama 3. Ayın başında kanama olmaya başladı her gün.
11 ekimde regl oldum ama bitmiyor
Doktora gidecektim aşının etkisinin geçmesini bekledim
Koruyuculuk 11 ekimde bitiyor
Şu an hala reglim devam ediyor
Bunu kesen bir şey var mı? Tecrübesi olan yazarsa çok sevinirim diğer türlü zaten hafta Sony doktora gideceğim dayanamıyorum artık bu uzun geçmeyen regllere
Yaptırmadan önce yan etkisi çok regl düzeni bozuyor demişlerdi de bu kadarını tahmin etmemiştim açıkçası nerdeyse 2 aydır her gün kanamam var bıktım artık