Annelerim bebeğim 9 aylık,memeye doymuyor gece gündüz emmek istiyor kendiliğinden doyup bıraktığını pek hatırlamıyorum,uyuyor ben çıkarıyorum ağzından,ilk aylar yatağımın yanında beşikte yatırıyordum gece 3-4 defa kalkar emer alt değişir yine yatağına yatırırdım emme sürelerimiz 2 saati bulurdu,şimdi yatakta yanıma yatırıyorum alt değiştirmeye kalkmıyoruz o yüzden yatarak emip uyutmaya alıştırdım ve bıraksan sabaha kadar emecek ağzında tutacak,memeyi çektiğim an uyanıyor,haberi oluyor,sabaha kdar uyuyamıyorum,beşiği de unuttu,oraya hiç bırakamıyorum,yeniden nasıl alıştırabilirim,yatarak emzirerek hata mı yapıyorum,duygusal ihtiyacını karşıladığımı düşünüyorum öperim koklarım,konuşurum hep,neden sürekli memeye yapışıyor,doyuyor da kilosu ayına göre fazla,4 öğün ek gıda yapıyoruz yemeyi de seviyor,altında yatan bir sebep mi var anlamadım,bu arada henüz hiç dişi yok,