esmanur433 Merhaba herkese epilasyon aleti almayı düşünüyorum ama 900.000 atımlı olsun istiyorum gerçi bu atımların kaç yıl gittiğini bilen var mı?birde atımı yüksek ve memnun kaldığınız epilssypn modellerini paylaşır mısınız braun ve philipste yüksek atımlı yok galiba değil mi araştırdım bulamadım 🥰
Mediel Merhabalar, philips Bri953 derim başka bir şey demem bugüne kadar çok kişiye tavsiye ettim. Ben düzenli kullandim ve sonuç yillardır tüy çıkmiyor. 3 kişiye yetecek kadar atımı 3 başlıkli olanı bendeki.