ranip emziriyorsanız normal şekeriniz düşüyordur ve emzirdikce insan deli gibi acıkıyor 5 aylıktı bebeğim emzirir sağar sabah gece 3 bucuk 4lerde sandivc yapar sallama çay demlerdim yanına birde yumurta haşlardım🙈
Tekrar emzirip sağınca bu sefer nutella,fıstık ezmesi, tahin&pekmez yerdim kaşık kaşık😅
Sabaha kadar hatta sabahta gırtlağım durmazdı😃 bir sefer tek oturuşta 40 yeşil zeytin yemiştim şok olmuştum ağzım buruşmuştu öyle durmuştum birde sütüm yağsızdı bebeğimi asla doyurmazdı çok nadir sütümle doyardı mama takviyesi de yapardım🥹
Emzirme bitince iştahta gitti iştah gidince otomatik kilolarıda verdim merak etmeyin verirsiniz bebeğiniz önemli şu an o doysun, sağlığı yerinde olsun hepsi normale döner🫂