Kızlar spiralım var lekenme yasadım 2 gun gectı doktora gorunmustum cuma gunu kayma varmı dıye yok dedı herhangi bısı demedı enfeksiyon var dedı ılac verdı yenı bugun kullandım ılacı ama sasırdım lekelenme yaşadım 2 gun oncesı neden acaba yaşan varmı boyle bı durumu spiral varken