meryem330 bazıbebeklere naparsak yapalim asla faydali olucagini düsünmüyorum misal kendi bebem deliriyo acayip uykusu var ama asla uyumuyo uyumak istemio dişarda ikende öyle ev konforunu arıyo şu kadarcık bebenin bile istekleri var bizim olamıyor vallahi huni takmama az kaldi biz sallamadan uyutuyoruz koyuyoru yatağa oyuncagini veriyoruz eline kendi kendine uyuyo dien annelere sinir olmaya başladim hayir bunlar cocuksa bizimkiler nee ben her türlü konforu sağlayip istediği sekilde kırk şaklabanlıkla zor yatırıyorum uyutmaya anlamıyorum anlayamiyorum