Bebeğim 11 ay 6 günlük oğlum 2 haftadır inanılmaz bana bağımlı oldu. Örnek vereyim uzun anlatmadan. Bugün dışarda alışveriş merkezine gittik teyzesi aşşa katta bakıyordu bebek arabasında bende bebek reyonuna çıktım 5 dk oldu olmadı yıktı ortaligi herkes toplandı bişi olmuş gibi kosa koşa nasıl indim kucağıma aldım hemen 2 dk sonra sakinleşti. 1 2 saat sonra esim geldi yemeğe gittik indik geziyoruz ceketimi unutmusum yemek yediğimiz yerde hemen kostur koştur almaya gittim bı çıktım eşim gelmis ortalığı yıkıyor diye hüngür hüngür ağlıyor beni görmediği an ortalığı yıkıyor ne babasinda duruyor ne başkasında illa göz hapsinde yanında olmamı istiyor
Evde de o şekilde eşimle oynarken 2 dk uzanayim hemen emekleyerek yanıma geliyor. Yada bakıyorum eşimle oynuyorlar 2 dk balkona cikiyorum bı hava alayım diye telefonla konuşuyorum mesela hüngür hüngür ağlıyor. Duşa giricem sen bak çocuğu 15 dk diyorum yüzüne kapı kapatıyorum banyonun çıkana kadar çıldırıyor aglayarak nasıl duş aldığımı anlamıyorum. Bu durum nekadar sürüyor geçici mi kalıcı mı. Eşim anne gitti diyor öyle bı kafasını çevirip bana bakıyor ki ,🫣 WC gidemiyorum yürütece koyuyorum 5 dk o kapıda bekliyor öyle beni ,😀 durum çok vahim arkadaşlar lütfen geçici bı durum diyin mahvoldum..