Kızım 4 aylık. Yaz boyu lohusalık sarılık yardımsız bakmak derken hiç bişey yapamadım dışarı bile 3-4 kez kısa süreli çıkmışımdır en fazla..
Bu kış full onla ilgilenicem ve kar yağmur soğuk derken bu kışım da full evde geçecek 🥲
Çünkü hem çok soğuk hem de çok küçük.
Haziran’da 1 yaşında olduğunda rahatça gezebilir miyim dersiniz ? Yani daha rahat çıkabilir miyim ? Örneğin çarşı, cafe filan yapabilir miyim ?
Tecrübesizim ve ilk çocuk, merak ettiğimden danışıyorum 🙏🏼💜