Ebru6169 bak kuzum canı gönülden söylüyorum sana, benim bebeğim 9 günlük. İlk 3 gün sütüm gelmediği için biberonla mama verdik. Sonrasında bir gün emdi göğüsümü ama hep kavga ediyordu memeyle çığırıyodu ağlıyodu bende aç kalmasın diye sağıp biberonla veriyodum. Sonra artık kendimi anne gibi hissetmemeye basladım beni emmiyodu resmen. Her acıktıgında koşa koşa sağıyodum sağarken ağlıyodum psikolojim batmıştı. Sonra araştırdım göğüs ucu kalkanı önerdiler, aventin kelebek göğüs ucunu aldım. Silikon yumusacık. Onu taktım göğüs ucuma biberon sandı göğüslerimi, ve emmeye basladı. Biberonu tamamen bıraktık. Kesinlikle silikon uç al. Sağma gibi olmuyomuş bebeğin çekmesi. Sütüm o kadar çoğaldıki taşıyo diyebilirim çok şükür. Bebeğin mutlaka göğsünü çeksin🙏🏻