Kızlar selam geçen farkettim koluma değdiğimde bi yerinde içten bi yumak hissediyorum ama dışardan belli olmuyo şiş değil yani herhangi bi morarma kızarıklık yok içerden bi yağ bezesi gibi bi şey ağrıda yapmıyo tabi ama ben farkedince bi korktum ilk defa boyle bi sey oldu ağırmıyo diye bekliyim dedim bi kac gun daha şimdi de bu 2 olcak kolumda o bolgede bi uyuşukluk karıncalanma gibi oluyor ne olduğunu anlayamadım belki aranızda bilen vardır diye soruyorum bide doktordan hangi bölüm bakar acaba buna randevu alayım?