onay02 valla bebeğim 8 aylık. Yaşını doldursun hemen bir tane daha yapmak istiyorum Allah nasip ederse. En az 3 tane olsun kardeş çok güzel bişey büyüdüklerinde birbirlerini koruyup kollasınlar.. hem anne baba için de iyi oluyor hep hayal ediyorum büyüdükleri zaman haftada bir toplaşsak büyük bir masada .. gelinler damatlar çocuklarım.. bayramlarımız neşe içinde geçse diye.. 😂 içime babanne kaçmış gibi ama seviyorum ben . Dünyada hep kötü şeyler olmuyor iyi şeyler de var. Sadece kötülüğü görürsek bir çıkmaza gireriz..