Rosebelle Kızlar makineye çamaşır atıyorum hiç köpük yok sanki sadece suyla dönüyor gibi hissediyorum şöyle fosur fosur köpüklüce yikansa izlesem çalışırken içime sinse ama nasıl yapabilirim bilmiyorum 😀 tüyoları bekliyorum
Ess92 Rosebelle benimki de öyle. Küresel ısınmayla alakalı yeni makinelerin çoğu öyleymiş diyorlar bilmiyorum hepsi öyle mi..
Noname21 Rosebelle makinalar ihtiyacı kadar deterjanı kullanıyor artık foşur foşur köpürse durulamaz güzelce durulanmaz Ben bir kere makinanın toz deterjanını ayrı doldurdum sıvı deterjanını ayrı doldurdum hepsini almasını sağladım evet köpürdü ama durulayana kadar canım çıktı
heybeybi Rosebelle Tiktoktan Renax markası kullanan bayanın makinesi köpüklü yıkıyordu acaba nasıldır blmiyorum
Deletedmom_216 kaynananim da benim de makinamiz samsung marka. Tek fark benimkinin kurutmali olmasi. Ama benim makinam köpürmuyoken onun ki köpüruyo😂😂sinir olmuyo degilim yalan yok😂 Rosebelle
nisahatice03 heybeybi ben yenilerse aldım bu markayı gerçekten koku ve köpürme harika çamaşırlarda kuruduktan sonra bile koku kalıyor 10 kg 190 liraya aldım fiyat olarakta çok iyi
Gryffindor Suyunu tamamen aldıktan sonra bazen tekrar su ekliyorum o zaman çok güzel köpüklü yıkıyor.
Bubenimoykum Rosebelle Samsung eco bubble almıştım 10 sene önce o dediğiniz gibi foşur foşur köpürterek yıkıyor
Rosebelle Bubenimoykum bendekide Samsung modelini hatırlamıyorum seneler önce almıştım kapanırken müzik çalıyor 😀
Deletedmom_216 Bubenimoykum ay cok gicik bi muzik en son kapattim ben onu. Okul zili gibi sesi var resmen😂 ilk aldigimda bittiginde muzigi caldi durdum dusundum burda nerde okul var diye megersem makinadan geliyomus😂
tarcinlikahve Rosebelle benimde makinem köpürtmüyor gibi gelmişti ben kadir ezildi uygulamasını yapıyorum hem bol suyla yıkanıyor hemde köpük köpük oluyor bi deneyin derim belki işe yarar yada deterjanınız sahte olabilir
cokbilmismom Deletedmom_216 deterjanınız iyi değildir trendyoldan falan aldıysanız merdiven altı olma olasılığı çok yüksek. Onun dışında tabi ki birazcikta olsa köpürür yani ben hiç kopurmedigini görmedim Arçelik kullanıyorum. Bende çok çok az suyla yıkamasına sınır oluyorum bildiğin iyi temizlenmiyor çamaşırlar
D_deniz Rosebelle ne çok az ne çok fazla çamaşır olacak orta derece doldurulacak. Uzun program olacak.