buttercup16 kızım için ben sadece memeydim. Sadece sütlü iki meme. Kucağımda durmayı hiç sevmezdi. Suyu severdi ama benim yıkamamı istemezdi. Annemde uyurdu, babasında uyurdu, küçük kız kardeşimde uyurdu bende asla. Sürekli ağlıyordu. Beni sevmiyor diye ben de ağlardım. Şimdi ne oldu? 11 buçuk aylık ve sadece benim kucağımda huzur buluyor. Bana sırnaşıyor, benim kokumu istiyor. Geçecek. Bu günleri hatırlayacaksın yavrun bu dönemde ağladı diye üzüleceksin ama geçecek. Biraz daha dayanmak zorundasın. Keşke babasında uyusa biraz da diyeceksin. Sabret bol bol dua et.