Kizlar ya ek gıdaya yeni geçtik sayılır bir çok sebzeleri tattirdim meyvelerden ikinuc tanesini tattirdim uç saatte bir mama veriyorum ebe bana dediki öğlenden önce sebbze ver öğleden sonra meyve ver akşamda yoğurt ver dedi ben 10:30 gibi tadım yapıyorum ya da çorba yaptıysam üç beş kaşık veriyorum öğlen 13:30 gibi meyve ezip veriyorum genelde çeyrek 4/30 da iki tatlı kaşığı yoğurt veriyorum yani ben bunları yaparken mamayı bazen içiyor bazen içmiyor ben doğru mu ilerliyorum ne zaman öğüne gecmeliyim öğüne geçsem nasıl olacak kafam çok karışık ee mamayı yapıyorum icmeyince zayi oluyor mama çok pahalı oluyor siz neler yapıyorsunuz çok uzattım kusura bakmayın