Kızlar konuyu kısaca yazdım aslında sebebi ise benim evimin camları eski Pimapen değil bu yüzden odasında hem balkon kapısı hem cam olduğı için soğuk oluyo ay ı zamanda gece sürekli uyanıyo yanıma geliyo bende geri beşiğini yanıma aldım bu kış da böyle geçsin diye bu arada 21 aylık sizce yanlış mı acaba ben öyle düşünmüyorum ama sizin de fikrinizi almak istedim sanki yanıma geri alınca içimi bi huzur kapladı sebebi ise karanlıktan korkmaya başlamıştı belki yanımdayken elini tutarsan rahatlar diye düşünüyorum