2 gündür ishal ve ateş var bugün acile gittim denflor yazdı emzirme döneminde kullanan oldu mu Dr gece emzirme dedi ama 1 buçuk aylık kızım var biberon tutmuyor ve sürekli emzirdigim için sütüm az geliyor kullanan olduysa yardımcı olursanız sevinirim