Oğlum 23 günlük dil bağı var ememiyor düzgün göğüs uçlarımda çatlak oldu hep ne kulandıysam fayda etmedi aşırı ağrısı kötü emzırmek bıle istemıyorum ağrıdan bugün ise Artk emzırırken kanadıgını gördüm nasl en erken iyileşir acaba fikrı aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olsun lütfen