Ebrusahan 5 ay 5 gün önce doğum yaptım 25 veya 26 eylül de adet oldum 3 4 gün sürdü bitti 12 ekimde tekrar adet oldum 19 ekimde bitti bugün tekrar adet oldum başınıza geldi mi böyle bir şey
efelinamoms Ebrusahan ben doğum kontrol kullanınca öyle oldum bıraksanız bile etkisi 1 ay daha sürüyor kullandığınız süreç boyunca böyleyse haptan olabilir etkisinin geçmesini bekleyin isterseniz