2 tane oğlum var yaşları birbirine çok yakın ve daha çok küçükler adetim 3 gün gecikti bugün test yaptım negatif çıktı ama çok korkuyorum hamilemiyim diye hafif kasık agrisi dün de çok az bi leke geldi ama yerleşme kanaması mi bilemedim yada yerleşme kanaması olsa testde çıkmazmiydi bilemiyorum?