bebe_ Merhaba anneler ben 56 gun once dogum yaptim şu siralar o kadar yorgun ve halsiz hissediyorum ki ne önerirsiniz, bir de sutum çok boldu bir anda azaldi tabi stress faktorum de var ama ne yapmaliyim acil yardim
sallyt bebe_ öncelikle dinlemek en iyi süt arttırıcı ama benim sütüm hemen artsın istiyorsanız laktom kullanabilirsiniz