nurhira1907 Arkadaslar sağ elim durduk yere bazen karıncalanıyo sozdee olan olup doktora giden oldumu ne dedi doktor
yeni_anne__ nurhira1907 çok sık mı oluyor fazla rahatsız edici bir sekılde mıı oluyor bütün parmaklarınız mıı yoksa bır kac tanesi mııı
beyzanuraden nurhira1907 Benim gorumcemde vardı daha çok biseyler yaparken uyuşuyordu mesela örgü yaparken bulasik yikarken falan sinir sıkışması dediker ameliyat oldu suan gayet iyi
GokcelifMom nurhira1907 Geçmiş olsun bende yıllardır olan bir şey maalesef. Sinir sıkışması ve boyun fıtığından kaynaklı bir durum. Özellikle bir kaç gündür örgü yapmaya başladım daha sık yaşamaya başladım. Uyuşmayla beraber elime bir şeyler aldığımda istemsizce pat diye elimdekiler düşüyor.
gamzeg_g nurhira1907 benim iki elimde de vardı bekarken ağır işlerde çalışmıştım evlendikten sonra gittim 2 elimde de sinir sıkışması çıktı hareketler verdi düzenli yap bunları ağır kaldırma dedi şuan yine uyuşuyor duruma göre ameliyat düşünürüz demişti yine gidicem yakında
nurhira1907 beyzanuraden benim yataerken cok oluyo ama sadece elim demin kolumu sehpaya koydum elim yüzümdeydi birden karıncalastı
nurhira1907 GokcelifMom benim kayınvalidemde var sinir sıkısmasi onun eli kolu komple bazen hic duramiyo elini salliyo duruyo benim lki daha farklı sanki sadece elim uyusuyo okadad
elf966 nurhira1907 benim doğumdan sonra oldu bi süre ama uykudan kalkınca bebeğimi alamıyordum kucağıma iki elimde dirseğime kadar sonra b12 D vitamini kan ilacı kullandım geçti gibi çok nadir oluyor hafif bi şekilde
nurhira1907 elf966 bazen gece uyurken ayagimda da oluyo sanki birden kırap giriyo duzlemeye calosinca acıyo
elf966 nurhira1907 vitamin değerlerinize bastırmanızda fayda var geçmiş olsun Allah şifa versin inşaallah
ilay-mom Benimde bacaklarım uyuşuyordu geçen hafta fizik tedavi doktoruna gittim kan tahlili yaptı ve d vitaminim çok fazla düşüktü hap verdi yüksek dozda onu içtim cok iyi geldi . Cok huzursuz oluyordum