Cgdmnl Merhaba,qlairista doğum kontrol hapına yeni başladım 3.gün olucak,ama çarpıntı olmaya başladı,böyle bir durum yaşayan var mı? Bırakıp farklı korunma yöntemlerine mi geçsem?