Maveraaa Bebeğimde öksürük ve hırıltı var doktor bu ilacı yazdı bugün kullandık aşırı huzursuzluk yaptı sürekli ağlıyor uykusu var uyuyamıyor yan etkileri yazmıyor kullanmayı bıraksammı acaba
Ervammmmm Dekort gece terörü yapabiliyormuş benim 3 yalında kızımda yaptı 1 mlgram bir kez kullandım berbattı
Maveraaa K2C2 Kullandığımızda 14 aylıktı ikiye böldük içeceğine karıştırdık tadı acı olduğu için, 1 sefer kullandık yan etkileri olunca ikinciyi vermedim başka bir doktora gittiğimde neden bu ilaç yazıldı kullanmasına gerek yokmuş dedi