Bebeğim 17 ayında ve emiyor hatta sık sık emiyor benim adetim neredeyse 3 hafta gecikti 2 aydır düzenli olmaya başlamışdım ve şuan adet olmuyorum belimde de sürekli bir agrı var ama hamile olunca bebekler emmeyi bırakıyormuş diye duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum ve korunma yöntemimiz prezervatif ile ihtimal olabilirmi sizce ya çok takıldım akşam akşam 🙁