Kizim 1.5 yasinda fakat ona asla bisiler ogretemiyorum aktivite olarak yami sureki basinda kalip ayni oyincakla oynamasini bekliyorum fakat cok cabuk sıkılıyor surekli parmagimdan tutup duruyor gezerken evin icinde ep el eleyiz bir suru oyuncagi var birlikte oturup bisiyle en fazla 30 sn fazlasi yok legolarla asla oynamaz ben yaparim o bozar cirtcirtli kitaplari 1 sayfa zor guc yapar bende istiyorum ki ogrensin dikkati dagilmasim simdi kis geldi havalar sogudu parka sa goturemiyorum oda sıkılıuordur belki ama valla bezdim artik ne gece duznli uykusu var ne dogru duzgun yemesi var cok istahsiz artik bende yildim hic yerinde durmuyor hep.kipir kipir anne olmak kolay degil tabiki hersyi goze alip dunyaya gitiriyoruz fakat bizde insaniz hem ev isi hem cocuk hem es cok yipratiyor insani ne yapmam gerekiyor dikkati dagilmadan oynamasi icin