Kızlar oğlum 4. Aya kadar emziği çok güzel emip uyuyordu. Şu an asla almıyor ve çıldırıyor emziği 0-6 ay için emzikten mi kaynaklı bilmiyorum. Yoksa emzik artık hiç mi almayacak. Gece boyu beni emzik yaptı. Çok yorgunum. Napcagımı bilmiyorum. Yaşayan çözüm bulanlar lütfen yazabilir mi?