berra_berra Kızlar ya göğsümden çok su geliyo ama sütyene geçince sarı leke yapiyo bilgisi olan varsa neden olduğunu söyliyebilirmi 33 haftalık gebeyim
seyma51 Bende de gelmişti doktora sorduğumda kan gelmedikçe problem yok süt hormonlarındandır demişti 😊