mahfat benmde bebeğim 20 aylık . Günlerdir bu durumdayız normalde zaten asla uyumayı sevmeyen bir bebek ama bugün yedi buçukta uyandı gece 22 de uyudu . Bı de sadece dolansa iyi çok ağlıyor . Uyku eğitimlerine bakıyorum ama pek güvenemiyorum da napacagimi şaşırmış durumdayim