Hanımlar merhaba hayırlı geceler
Oğlum 15 aylık ve 10 aylıkken geceleri sürekli ağlamaya başladı hergün gece 2 den sabah ezanına kadar sürekli ağlıyor ve bu da beni çok yormaya başladı nedeni nedir sizce bilen varmı aranızda yada doktora götürmeli miyim ne yapmam gerek bir bilen varsa bana akıl verin lütfen artık uykusuzluk çok yormaya başladı 🙁