20 aylık ikizlerim var. Arkadaşlar öpülmekten çok hoşlansalarda tüm çabalarıma rağmen beni öpmüyorlar. Öpücük atmayı bilmiyorlar. Bazen dudaklarını yanağıma değdirir gibi yapıp geri çekiliyorlar. Kafamda bir sürü soru işareti var. Sizce bu yaşına gelmiş bir çocuk öpmeyi bilmezmiydi. Acaba bu bir otizm belirtisi olabilir mi. Sizin çocuğunuz sizi ne zaman öptü veya ne zaman öpücük attı? Yorumlarınızı bekliyorum 🥹🥹
Yazıp vaktini ayıran herkese şimdiden teşekkürler 🙏