sinemnas Kızlar agustosta doğum yaptım ücretli iznim kasımda bitiyor sonrasında ücretsiz 6 ay izin hakkımı kullanacağım raporda alınıyor muş Raporu ücretsiz 6 ay izninden sonra mı alıyoruz ? Yoksa rapor yazdırıp rapor bitince mi ücretsiz izin kullanıyoruz
Btlyc sinemnas mesela şöyledir çocuk 1 yaşına gelene kadar ücretsiz iznin vardır ama mesela sen rapor alıyorsun ya aldığın günler bu süreçten düşer mesela 6 ay ücretsiz gibi düşünme 1 ay rapor aldın ya 5 ay ücretsiz mesela