dogacanbaz uyuturken kundak yapıyor musunuz, uykudayken elleri cok hareketli oluyor ondan da uyanıyorlar. Ben baya gayret gösterdim çat pat bi düzene soktum bu şekilde. Şuan bizde 3 ay 17 günlüğüz. Uyandıktan bi 15 dk sonra besliyorum sonrasında max 1.5 saat uyanık tutup uyutuyorum, uyanınca aynı şekide devam ettiriyorum. İlk zamanlar cok zorladı ama şimdi ben fazla uyanık tutmaya çalıştığımda hemen ağlayıp huysuzlanıyor, kundak yaparken emziği ağzına veriyorum uyku moduna giriyor. Şuan bizde de sorun kundaksız ne zaman uyutmaya başlamalıyız