Kızlar merhaba , bebeğim 3 aylık ve bugün sabah 37.6 idi ateşi her ihtimale karşı bir öay kaşığı ilaç içirdim fakat ateş asla düşmedi 38.6 ile hastaneye geldik şimdi de crp 6.79 çıkmış nasıl bir değer anlayamadım idrar veremediğimiz için doktorun yanına da uğramadım hala bu değer ne demek bilen var mı ?