Pirasalipuding oğlum 8 aylık ve 4 aylıkken başladı salya akıtmaya hala daha diş yok. Artık önlük değiştirmekten yoruldum, yavrumun çenesi de tahriş oluyor :/ kızımda asla bilmedim diş sancısı çıkarması öyle rahat geçti ki, bebekten bebeğe değişir demekten başka bişi bulamıyorum