4byasinda anasinifina giden çocuğum var birde 2 yaşında bebem var. Baştan beri istemeyip kabullendiremedigimiz bir kardeşi ve o aralarında bağ kuramadığım karışık bi kardeş ilişkileri var. Kardeşine yavaş yavaş büyüyor ve abisine tepki veriyor vurmak elleriyle sıkmak. Yaşı gereği oyuncak vs alınca paylaşmayınca veyada kavgalar ağlamalar havada uçuşuyor.. Hadi diyelim bu durum bi şekilde kontrol etmeye çalışıyorum da asıl mevzumuz dil terapiside alıyoruz biz. 1 aydır. Konuşuyor fakat akıcı konuşması yok sohbet havasına giremiyor. Bi durumu anlatırken atıyorum doktora gittik hauabzakzjdheb söyledi veya sonunu hangi cümleyle bitirecekse onu söylüyor. O an ağzının içinde yuvarliyor resmen. Ya çocuğum ağzını açsana açarak konuşsana ihigdjxjd ne diyorum. Yapmamak lazım belki ama istemsiz oluyor tamam yavaş konuşalım daha belirgin söyleyelim diyorum bu seferde heyecan yapıyor gibi oluyor. Eski videolarına bakıyorum evet gine akıcı konuşma yok ama daha belirgin cümleleri varmis. Ay ben napicami bilemiyorum. Bayada uzun yazdım üşenmeyip okuyana helal bide bi fikir verin bana ya nasıl düzeltiriz bi durumu