kuzeytobaby Kızlar gün içinde neler yapıyorsunuz, bebekleriniz nasıl oyalanıyor, işlerinizi nasıl hallediyorsunuz, kaç uyku yapıyor, hangi kelimeleri söyleyebiliyor, genel olarak yazarsanız sevinirim ♥️♥️
Deletedmom_117 kuzeytobaby Bir uyku yapıyor çok kelimeis var alsinda ama en çok anne mama diyo 😂😂işine gelenleri herşeyi anliyoislerimi hallederken oda bana yeni ks cikariyo Kendi kendine biyerleri krucaliyo oyun yapiyo öyle zaman heciriyo 😂16 aylık erkek bebek
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kuzeytobaby yürüyoruz, nerde zarar varsa oraya gidiyoruz, çıkıyoruz vs.. 1uyku. Her şeye dede diyo. Bu ne, kim geldi, hep dede. Arada baba mama, meme.. Beni seviyon mu sorusuna cık cevabı alıyorum
minikpandam-_- kuzeytobaby genellikle ev işlerini beraber yapıyoruz.(çamaşır asma,toplama işlemini çok seviyor.)1 uyku yapıyor(1.5 2 sa arası değişiyor) saklambaç, çok azda olsa oyuncakları ile oynuyoruz, dışarı çıkıyoruz maksimum(15 20 dk) çok soğuk. Kızım 19 aylık. Kelimesi 60 üzerinde.
maygirl kuzeytobaby 16.5 aylık kızım 14.ayın son haftasindan buyana tek uykuya gecirdim.gun icnde bol aktiviteli ve disarda bol bol kizima uygun gdileblcek yerlere gdip geziyoruz..gun icnde 1 saat oyuncaklarini veriyorum.oyalanirlen hizlica sil supur hallediyorum..gecen hafta konustgu kelimelri tek tek yazdım 74 adet kelime ve 3 tanede 2li cumlesi varfi tabi geçen haftadan bu yana gun cind ebicok yeni kelime soyler oldu 80i filan buldu kelime sayisi diyeblirim.
kuzeytobaby Deletedmom_117 ayy evet her yeri toparlıyorum kafayı bi çeviriyorum dağıtmış tekrar sil baştan 🥲
kuzeytobaby NeclaLeylaCeydaOhnealaneala evet bu aylar çok tehlikeli ya yapma diyorum yapıyo güzelce söylüyorum anlıyo ama yine yapıyo net bir şekilde hayır diyorum yine yapıyo ne yapacağımı şaşırdım
kuzeytobaby minikpandam-_- maaşallah kelime sayısı çok iyi. Bizim şimdilik 40 bakalım o aylarda kaç olacak.. tv telefon vs verdiniz mi ?
kuzeytobaby maygirl biz hala iki uyku yapıyoruz 40 ar dk. Kelime sayısı çok iyi maaşallah 🧿 bizim 40 civarı. Ekran verdiniz mi hiç ?
kucuksevgilim kuzeytobaby 15 ay 10 günlük tek uyku yapıyoruz bayadır son haftalarda aşırı yaramaz olmaya basladı kendi istediği olucak hep daha bi hareketli söyledikleri baba dede gel bir toplasan 5 kelime her gün bahçeye çıkar top oynardık ama artık soğudu hava evde etkinlik gerek bol bol
minikpandam-_- kuzeytobaby 15. Aydan sonra verdim 17. Ayda kestm. Telefon değil ama televizyon. Sinirli yapıya sahip oldu o yüzden açmıyoruz. 40 ta iyi bir sayı şu aralar çok arttı mesela
maygirl kuzeytobaby ikinuykuda cok sorun yasiyorduk mcburen teke düşürünce uyku kalitesi ve gece uyku saati duzene girdi yoksa hergunumuz 2 uyku ile sacma sapan olmustu😀 Yok hic ekran görmedi 3 yaşına kadarda asla düsünmuyorum.3ten snrada 20 dakika ile sınırlı ilerleyeblirim.zaten kendisininde ilgisini çekeceğini zannetmiyorum.sizin bebişinizinde kelime sayısı gayet güzel maşallah..zatem hergün yeni kelime sayısı ekleniyor artar dahada merak etmeyin.